Snel een prijs zoeken: excl. BTW

FAQ

Wat is het adres en de openingsuren? 

Adres

Z.5 Mollem 440

1730 Mollem – België

E-mail: info@contimac.be

Openingsuren

Maandag – donderdag:

8.30 – 12.00 h. / 13.00 – 17.00 h.

Vrijdag:

8.30 h. – 12.00 h. / 13.00 – 15.00 h.

Gesloten op zaterdag en zondag en de Belgische feestdagen.

Ik wil graag werken bij Contimac 

Alle openstaande vacatures vind je op de website onder ‘vacatures’. Natuurlijk kan je ook spontaan solliciteren, Stuur daarom je motivatiebrief naar info@contimac.be

Waar vind ik het dichtstbijzijnde Contimac verkooppunt? 

Contimac is ruim vertegenwoordigd bij technische vakhandels en groothandels in bouwmaterialen in België, Nederland en Luxemburg. Contacteer onze klantendienst voor meer informatie.

Per e-mail: info@contimac.be

Hoe kan mijn winkel een verkooppunt van Contimac worden?

Wil je Contimac-verdeler worden, neem dan contact op met ons:

Per e-mail: info@contimac.be

Waar kan ik mijn lege Contimac gasfles omruilen voor een volle?

Hier vindt u een overzicht van Contimac dealers die gasflessen in omloop hebben.

Klachten

Ondanks al onze inspanningen om je zo goed mogelijk van dienst te zijn, kan het gebeuren dat je niet tevreden bent. Verwittig ons binnen de 48 uur na ontvangst van de goederen. Dat kan per e-mail (info@contimac.be). Onze voorkeur gaat uit naar e-mail. Transportschade moet onmiddellijk na vaststelling gemeld worden. Zowel aan de transporteur bij levering als schriftelijk (en dit binnen de 48 u) aan Contimac. Als je merkt dat jouw pakket zichtbare schade heeft opgelopen tijdens het transport, dien je altijd schriftelijk voorbehoud te maken bij het ondertekenen van de leveringsbon bij ontvangst. Maak ook steeds een foto van de beschadigde levering en mail ons deze samen met een melding van de klacht.

Hoe bestel ik bij Contimac?

Via e-mail naar info@contimac.be

Vermeld zeker volgende gegevens:

o    Jouw klantennummer indien je al klant bent. Dit vind je terug op een vorige factuur.

o    Jouw telefoonnummer.

o    Facturatie- en leveringsadres.

o    De artikelnummers en aantallen van de producten die je wil bestellen.

Per fax naar +32 2 454 0 450
Vermeld zeker volgende gegevens:

o    Jouw klantennummer indien je al klant bent. Dit vind je terug op een vorige factuur.

o    Jouw telefoonnummer.

o    Facturatie- en leveringsadres.

o    De artikelnummers en aantallen van de producten die je wil bestellen.

Opgelet: bij een faxstoring, of indien je een wijziging wenst aan te brengen, gelieve telefonisch contact op te nemen om dubbele leveringen te voorkomen.

Hoe vind ik snel een product op de website?

Je kunt een product zoeken via de zoekbalk rechts bovenaan:

Vul een zoekterm of artikelnummer in en klik op ‘zoeken’.

Onze medewerkers zijn constant bezig met het up to date houden van de website. Wanneer u een product toch niet kan terugvinden op de website, gelieve dan contact op te nemen met de klantendienst.

Per e-mail: info@contimac.be

Kan ik een product bestellen dat tijdelijk niet op voorraad is? 

Bestel je via fax, telefoon of e-mail, dan word je meteen op de hoogte gebracht van de stockbreuk en kun je desgewenst beslissen om deelleveringen te aanvaarden. 

Mijn bestelling werd verkeerd of onvolledig geleverd, wat moet ik nu doen?

Allereerst willen wij ons hiervoor verontschuldigen. Indien je een colli  of pallet te weinig hebt ontvangen, wacht dan nog 1 dag, het kan zijn dat de extra colli een dag later komt. Om dit zo snel mogelijk in orde te brengen, gelieve dit binnen de 48 u. te melden aan de klantendienst:

per e-mail: info@contimac.be

Geef zo gedetailleerd mogelijk door wat er verkeerd werd geleverd, voeg eventueel een foto toe. 

Mijn bestelling werd beschadigd geleverd, wat moet ik nu doen?

Transportschade moet onmiddellijk na vaststelling gemeld worden. Zowel aan de transporteur bij levering als schriftelijk (en dit binnen de 48 u) aan Contimac. Als je merkt dat jouw pakket zichtbare schade heeft opgelopen tijdens het transport, dien je altijd schriftelijk voorbehoud te maken bij het ondertekenen van de leveringsbon bij ontvangst. Maak ook steeds een foto van de beschadigde levering en mail ons deze samen met een melding van de klacht naar info@contimac.be.

Wat zijn de verzendkosten en standaard doorlooptijd? 

Wij streven ernaar om bestellingen binnen 1 à 2 werkdagen na ontvangst klaar te maken en te verzenden, op voorwaarde dat de bestelde artikelen in voorraad zijn.

Wij zijn niet verantwoordelijk voor vertragingen te wijten aan de transporteur (GLS)

 

BE

NL

COLLI

€ 13

€ 15

1/2 PALLET

€ 23

€ 28

PALLET

€ 33

€ 37

Kan ik mijn bestelling ook komen afhalen? 

Als je per fax, telefoon of e-mail bestelt, vermeld dan duidelijk dat je de bestelling wenst af te halen.

Openingsuren:

Maandag – donderdag:

8.30 – 12.00u. / 13.00 – 16.30 u.

Vrijdag: 8.30 – 12.00 u. / 13.00 – 14.30 u.

Gesloten op zaterdag, zondag en Belgische feestdagen

Door wie wordt mijn bestelling bezorgd? 

Zendingen binnen België, Nederland en Luxemburg worden verzonden via GLS.

Voor zendingen naar andere bestemmingen doet Contimac een beroep verschillende transportfirma’s. 

Kan ik mijn bestelling online volgen? 

Bestellingen verstuurd via GLS kan je online volgen met een Track & Trace code die je wordt doorgestuurd na verwerking van je bestelling. Met deze code kan je via een link je bestelling op de website van de transporteur traceren (https://gls-group.eu/BE/vl/pakket-volgen)

Om de exacte leverdatum van andere bestellingen te kennen, contacteer je het best de klantendienst.

Per e-mail: info@contimac.be

Ik heb geen orderbevestiging ontvangen 

Controleer eerst de spamfolder van je e-mailadres. Zit de e-mail daar ook niet in, dan heb je waarschijnlijk een verkeerd e-mailadres opgegeven tijdens het bestellen. Neem contact op met de klantendienst en ze helpen je met veel plezier verder.

Per e-mail: info@contimac.be

Kan ik de showroom komen bezichtigen? 

Dat kan, Contimac beschikt over een ruime showroom met demonstratiemogelijkheden. Wanneer u graag een machine wil komen bezichtigen. Gelieve een afspraak te maken via de klantendienst.

Per e-mail: info@contimac.be

Kan ik losse onderdelen bestellen? 

De belangrijkste onderdelen hebben wij altijd op voorraad. Wanneer u een onderdeel wil bestellen gaat u naar onze ‘service’ pagina en selecteert u handleidingen. Daar kan u per product de wisselstukkenlijst openen.

Wanneer u een onderdeel wil bestellen is het ook belangrijk dat wij over zoveel mogelijk informatie beschikken (type toestel, bouwjaar, kleine beschrijving v/h onderdeel, art. nr. ,…) .. Op deze manier zijn we beiden zeker dat het juiste onderdeel opgestuurd wordt.

Per e-mail: info@contimac.be

Is er een garantieperiode? 

Op alle apparatuur hebt u 1 jaar garantie bij normaal gebruik.

Heeft Contimac een technische dienst?

Contimac heeft een technische dienst waarop u kan rekenen. Voor onderhoud, reparatie en installatie kan u onze klantendienst contacteren. Bij onderhoud buiten de garantieperiode wordt het uurloon en de prijzen van de onderdelen in rekening gebracht.

Per e-mail: info@contimac.be

Ik wil mijn machine laten herstellen 

Om alles zo efficiënt mogelijk te laten verlopen en ervoor te zorgen dat u uw machine zo snel mogelijk terug heeft, hebben wij een standaard procedure voor een herstelopdracht (voor dealers). Daarvoor gaat u naar de service pagina op onze website en vult u de nodige gegevens in bij herstelopdracht (http://www.contimac.be/nl/herstelopdracht). Vervolgens wordt er bij ons het nodige gedaan om de herstelling en transport zo snel mogelijk rond te krijgen.

Product in de kijker: KM CLASSIC 8.15 15/200 T + AVT (3-400V)

KM CLASSIC 8.15 15/200 T  + AVT (3-400V)
  • Heavy duty warmwater hogedrukreiniger  200 bar tot max. 110°C op 400V
  • Voorzien van een stalen chasis en sterke carosserie, geschikt voor intensief gebruik
  • Voorzien van een krukaspomp met 3 volkeramische pistons en messing pomphuis met een hoog rendement
  • 4-polige motor (1400 t/min) met dubbele lagering voor intensief gebruik

 

 

Meer info